FANDOM

B
Blödhgarm
Opis
Rasa Elf
Płeć Mężczyzna
Wzrost Przeciętny
Kolor włosów Granatowoczarne
Kolor oczu Żółte
Polityka
Przynależność Vardeni
Inne
Pojawienie się Najstarszy

Brisingr

Dziedzictwo tom 1

Dziedzictwo tom 2

Odtwórca w filmie

Blödhgarm (w pradawnej mowie "Krwawy Wilk") - przywódca grupy dwunastu elfich magów, wysłanych do ochrony Eragona, na Płonące Równiny. Jest synem ildrida Pięknego, ma też kuzynkę o imieniu Liotha. Brał udział w walce Eragona z Murtaghiem, przelewając swe siły w ciało Jeźdźca. Brał też udział w bitwie o Feinster. Razem z Aryą realizował plan potajemnego otworzenia bram miasta od środka. Nie brał jednak udziału w głównych starciach, oszczędzając siły na obronę Eragona. Został za to przez niego skarcony i przywołany do porządku.Po pokonaniu Galbatorixa odszedł z Eragonem i Saphirą by wychowywać nowe pokolenie smoków.

Wygląd Edytuj

Blödhgarma porasta granatowoczarne futro. Przeciętnie ma ćwierć cala długości oddaje kształt, ukrywających się pod nim mięśni, lecz na kostkach i spodniej części ramion dorasta do dwóch cali, a pomiędzy łopatkami przybiera rozmiar zmierzwionej grzywy, sterczącej na szerokość dłoni i opadającej do podstawy kręgosłupa. Oczy Blödhgarma mają barwę żółtą, ze środkowych palców sterczą szpony. Ogółem elf postanowił upodobnić się do wilka. Otacza go osobliwa woń piżma, suchego jałowca i naoliwionej skóry. Jest ona swoistym feromonem wyczuwanym jedynie przez kobiety i działającym na nie pobudzająco. Nasuada musiała poprosić Triannę o rzucenie na nią neutralizującego wpływ zapachu zaklęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki