FANDOM

Du Namar Aurboda (Odebranie Imion) - nazwa zaklęcia ze Smoczej Wojny zainicjowanego przez smoki, które pozbawiło trzynastkę ich współbraci służących Zaprzysiężonym imion.

Historia Edytuj

Gdy smoki dowiedziały się o zdradzie swoich rodaków i zrozumiały, że ta trzynastka dobrowolnie zgodziła się pomóc wytępić ich rasę oraz że prawdopodobnie nikt nie zdoła ich powstrzymać, wpadły w tak wielki gniew, że każdy smok nienależący do zdrajców złączył swe siły z pozostałymi i rzuciły jeden z tych niewytłumaczalnych zasadami magii czarów. Wspólnie pozbawiły renegatów prawdziwych imion. Po tym wydarzeniu nikt nie był w stanie wymówić ich imion. Nawet ci, którzy pamiętali, wkrótce je zapomnieli. Te, które zostały zapisane, odczytane nie tworzą niczego zrozumiałego. Jeśli patrzy się na pojedyncze znaki można je nawet przepisać, ale dalej tworzą wtedy nieskładny bełkot. Smoki pozbawiły trzynastkę nie tylko prawdziwych imion, ale także te codzienne, przydomki, imiona rodowe i tytuły. Przez to smoki Zaprzysiężonych stały się niewiele ponad zwierzętami. Zaklęcie słowo po słowie wymazywało to co definiowało je jako istoty myślące i ich Jeźdźcy musieli bezsilnie patrzeć jak ich partnerzy pogrążają się w otchłani własnej niewiedzy. Doświadczenie to wprawiło co najmniej pięcioro Zaprzysiężonych w obłęd.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki