FANDOM

Elva.jpg
Elva
Opis
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Wzrost Dziecięcy
Kolor włosów Ciemne
Kolor oczu Fioletowe
Polityka
Przynależność Vardeni
Inne
Pojawienie się Eragon

Najstarszy

Brisingr

Dziedzictwo tom 1

Dziedzictwo tom 2

Odtwórca w filmie

Elva - dziewczynka "pobłogosławiona" przez Eragona w Tronjheimie. Jej opiekunką była Greta, sędziwa kobieta, która adoptowała ją po śmierci jej rodziców. Gdy miała dwa lata została zaniesiona do Smoczego Jeźdźca przez swoją piastunkę. Ten pobłogosławił ją za pomocą Pradawnej mowy tymi słowami:

"Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá rauthr." - Niechaj dobry los i szczęście stale ci sprzyjają i bądź ochroną od złego.

Eragon popełnił błąd w wyrazie "skölir" (ochrona), ponieważ nie wiedział, że należy do niego dodać sufiks -o, aby powstał czasownik. Poprawna treść błogosławieństwa powinna brzmieć:

Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse sköliro frá rauthr. - Niechaj dobry los i szczęście stale ci sprzyjają i bądź chroniona od złego.

Wygląd Edytuj

Elva wyglądem przypomina sześciolatkę. Nosi czarne, proste sukienki z nielicznymi akcentami fioletu. Ma czarne, sięgające do pasa włosy okalające bladą twarz o ostrych rysach. Jej czoło zdobi pozostawione przez Saphirę smocze piętno. Posiada oczy w kolorze fioletu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki