FANDOM

Grimrr Półłapy (znany również jako Król Kot, Pan Samotnych Miejsc, Władca Nocnych Granic i Ten, Który Stąpa Sam) - krół kotołaków. Dowodzi potężną armią tych stworzeń i zgłasza chęć służenia Nasuadzie i Eragonowi podczas walki z Imperium.

Cechy charakteru Edytuj

Grimrr jest potężnym, zasłużonym władcą armii kotołaków. Jest stanowczy, a jednocześnie szanuje rozkazy ważniejszych od siebie.

BiografiaEdytuj

Niewiele wiemy o przeszłym życiu Grimrra Półłapego. Jak opowiada zielarka Angela, kiedyś przyłapała go na znęcaniu się nad małym ptakiem i w ramach pokuty rzuciła na niego zaklęcie, przez które kotołak ćwierkał jak ptak przez tydzień. Od tamtej pory wspomnienie wydarzenia przez Angelę (mówiącą ćwir, ćwir) niezwykle go irytuje.

Niedługo potem Grimrr zostaje królem kotołaków. W wyniku bliżej nieznanej potyczki traci dwa palce u ręki (stąd przydomek Półłapy). Niedługo po oblężeniu miasta Belatona przybywa do zamku lorda Bradburna wraz z częścią swojej armii i zgłasza chęć służenia Vardenom. Po ustaleniu warunków zostaje zawarty pakt między kotołakami a Vardenami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki