FANDOM

180px-Katrina.jpg

Katrina – córka Sloana i Ismiry. Zakochana w Roranie, który się udaje do pobliskiego miasteczka by pracować u młynarza i zarobić pieniądze, które być może pomogą zdobyć pozwolenie Sloana na zaręczyny. Ma szesnaście lat.

Po ataku Ra'zaców Roran traci dom, co uniemożliwia uzyskanie zgody ojca Katriny na ślub. Dlatego zaręczają się bez zgody Sloana. Gdy rzeźnik się o tym dowiaduje idzie do Ra'zaców i zdradza mieszkańców wioski. Przez jego informacje Ra'zacowie usiłują porwać Rorana, gdy im to się nie udaje, porywają Katrinę. Sam Sloan też zostaje porwany. Eragon przyrzeka Roranowi, że wraz z nim odbije Katrinę od Ra'zaców i ich zabije.

    Po Bitwie na Płonących Równinach Eragon, Roran i Saphira wyruszają do siedziby Ra'zaców-Helgrindu i odbijają Katrinę z rąk wroga. 
   Gdy Eragon wraca z eskapady, Roran prosi go, aby w ciągu trzech dni udzielił ślubu jemu i Katrinie. Swój pośpiech tłumaczy tym, że jeśli się nie pospieszy, to kobiety będą miały inny powód do plotek. Eragon już wie że Katrina jest w ciąży.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki