FANDOM

Osoba Zawód Opis
Albriech kowal Syn Horsta i Elaine. Miał wyjechać do Feinster, aby zostać mistrzem kowalskim. Odziedziczył krzepką budowę ojca i miodowozłote włosy matki.
Albem farmer Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Baldor kowal Syn Horsta i Elaine.
Bardrick Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Birgit Rudowłosa żona Quimby'ego, córka Mardry. Miała kilku synów, w tym Nolfavrella, i kilka córek. Obwiniała Rorana i Eragona, że jej mąż zginął i został pożarty przez Ra'zaców.
Brenna Zamarzła w śniegu Kośćca.
Brom bajarz Opowiadał różne historie, legendy i opowieści. Dwa razy opowiedział pojedynek Vraela z Galbatorixem.
Byrd farmer Mąż Feldy i ojciec kilku dzieci. Pełnił wartę zanim został zabity przez Sloana.
Calitha Żona Thane'a i matka pięciu dzieci.
Darmmen Jeden z synów Loringa.
Delwin farmer Miał syna, Elmunda, i żonę, Lennę. Jego dom palił się, gdy pijani żołnierze rzucili pochodnię do stodoły.
Elaine Żona Horsta i matka Albriecha i Baldora. Była brzemienna. W Surdzie chorowała z powodu ciąży.
Elmund Syn Delwina i Lenny. Zginął w walce o ochronę Carvahall.
Eragon myśliwy Mieszkał razem ze swoim wujem, Garrowem, i kuzynem, Roranem. Pomagał wujowi w polu. Często chodził na polowania.
Ethlbert Chudy mężczyzna, który powiedział głośno, że są głupcami, kiedy opuszczali Carvahall. Chciał się przedostać do Therinsfordu, jednak nie wiadomo czy mu się to udało.
Farold Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Felda Matka kilku dzieci i żona Byrda.
Fisk cieśla Miał żonę, Isoldę. Jego dom palił się, gdy pijani żołnierze rzucili pochodnię do stodoły. Uważał, że niepotrzebne zaatakowali żołnierzy i Ra'zaców. Zrobił dla Rorana poczerniały sześciostopowy kij z drewna głogu, a u dołu okuty błękitną stalą zakończoną tępym szpikulcem.
Garner Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Garrow farmer Mąż Marian, ojciec Rorana i wuj Eragona. Zabity przez Ra'zaców.
Ged Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Gedric garbarz Walczył w bitwie o obronę Carvahall. Był niski i śniady, z potężną szczęką i nisko zarysowanymi brwiami, jego ręce były mocno umięśnione. Od niego Eragon ukradł trzy skóry wołu, które posłużyły do budowy siodła dla Saphiry; Eragon zapłacił za skóry jedną kulą ze złota. Jego ojciec nazywał się Ostven.
Gertrude uzdrowicielka Była wioskową uzdrowicielką w Carvahall. Leczyła bardzo dobrze i chciała poznać zielarkę, Angelę.
Hale Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Hamund Syn Loringa.
Hida Zamarzła w śniegu Kośćca.
Horst kowal Mąż Elaine i ojciec Albriecha i Baldora.
Ismira Żona Sloana i matka Katriny. Popełniła samobójstwo w Kośćcu.
Isold Żona Fiska.
Ivor farmer Siostrzeniec Svarta. Został w Carvahall razem z wujem. Nie miał dzieci.
Katrina Córka Sloana i Ismiry. Kochała się w Roranie, z którym potem wzięłą ślub. Przez swojego ojca została porwana przez Ra'zaców.
Kelby Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Kiselt farmer Uważał, że zaatakowanie żołnierzy było głupie.
Knute Został z rodziną w Carvahall.
Larn Najmłodszy syn Loringa.
Lenna Żona Delwina i matka Elmunda.
Loring piekarz

potem szewc

Stary piekarz, jednak potem pracował jako szewc. Miał trzech synów: Hamunda, Darmmena i Larnego. Poszedł razem z Horstem, żeby odzyskać ciało Quimby'ego od Ra'zaców.
Mandel Najstarszy syn Feldy i Byrda. Zaczął grać z marynarzami o potrzebne dla rodziny przedmioty.
Marian Żona Garrowa, matka Rorana i ciotka Eragon. Umarła.
Melkolf Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.
Morn karczmarz Właściciel karczmy, usługiwał w niej. Miał żonę, Tarę.
Nesbid Zamarzł w śniegu Kośćca.
Nolla Matka kilku dzieci.
Nolfavrell Syn Quimby'ego i Birgit. Miał około trzynastu lat. Miał kilka braci i sióstr. Zabił żołnierza, którego potem dźgał w pierś i cicho płakał.
Odele Młoda przyjaciółka Katriny. Zalecał się do niej jeden z ludzi Torsona, Frewin.
Orval farmer Walczył w obronie Carvahall. Prawdopodobnie jako dziesięciolatek ścinał drzewo szybciej niż w godzinę.
Parr Zginął przez wybuch z fiolki Ra'zaca. Jego rodzina została w Carvahall.
Quimby farmer

piwowar

Miał żonę, Birgit, kilku synów, w tym Nolfavrella, i kilka córek. Zawsze wtrącał się do wszystkiego, pilnując, aby inni zachowywali się jak należy. Zginął, gdy chciał uspokoić żołnierzy w karczmie Morna, od uderzenia dzbankiem w skroń, którym rzucił jeden z żołnierzy. Ra'zacowie wzięli jego ciało, zjedli mięso i zostawili kości.
Ridley farmer Był zły, że Roran z innymi zaatakował żołnierzy i Ra'zaców. Zabrał bydło w podróż przez Kościec.
Roran Syn Garrowa i Marian, kuzyn Eragona. Pomagał swojemu ojcu w polu. Zakochał się w Katrinie, z którą się potem ożenił. Przekonał prawie wszystkich mieszkańców do opuszczenia wioski i wyruszenia do Surdy.
Sloan rzeźnik Syn Aldena, mąż Ismiry i ojciec Katriny. Nienawidził Kośćca, w której zginęła jego żona. Nie zgadzał się na ślub Rorana z Katriną.
Southwell Utonął w spływającym z lodowca strumieniu.
Svart Najstarszy mężczyzna Carvahall i niemal sześćdziesięcioletni wuj Ivora. Posiadał długą, siwą brodę. Został w miasteczku razem z siostrzeńcem.
Tara karczmarka Żona Morna. Wysoka, silna kobieta o czarnych włosach przetykanych siwizną i mocarnych rękach. Pomagała w karczmie męża.
Thane farmer Oskarżył Albriecha o kradzież kosy. Miał żonę, Calithę, oraz piątkę dzieci. Był zły, że niektórzy mieszkańcy zaatakowali żołnierzy. Potem dziękował Roranowi, że ich zaatakowali.
Wayland Mężczyzna, który nie chciał wejść na statek, opierał się przy tym bardzo.
Wyglif Zginął podczas bitwy z żołnierzami i Ra'zacami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki