Fandom

Dziedzictwo Wiki

Nar Garzhvog

1075stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nar Garzhvog
Opis
Rasa Urgale
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Żółte
Polityka
Przynależność Urgale, Szczep Bolveg
Inne
Odtwórca w filmie Brak

Nar Garzhvog - kull, przywódca urgalskiego szczepu Bolveg z Kośćca.

Wygląd Edytuj

Garzhvog ma osiem i pół stopy wysokości, jest wysoki nawet jak na kulla. Ma silne, choć groteskowe rysy twarzy i potężne mięśnie. Długie czarne włosy splata w warkocze opadające na plecy. Ubiera się w przepaskę biodrową i elementy zbroi połączone ze sobą strzępami kolczugi. Oczy i kły ma barwy żółtej.

Historia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Garzhvog wychował się w górskiej wiosce położonej głęboko w Kośćcu niedaleko Nardy. Nim jeszcze wyrosły mu rogi, jego ojciec zabrał go do jednej z sąsiednich osad w odwiedziny. Na miejscu odkryli swoich zamęczonych, spalonych i pomordowanych pobratymców. To uświadomiło Garzhvogowi okrucieństwo świata. Gdy wyrosły mu pierwsze rogi ruszył, tak jak i jego rówieśnicy na pierwsze polowanie gołymi rękami. Jednak w odróżnieniu od nich zabił niedźwiedzia jaskiniowego, a nie górską kozicę, bądź wilka. Właśnie przez to został wodzem.

Bitwa o Farthen Dûr Edytuj

Nar Garzhvog podobnie jak i inni wodzowie urgalscy został opętany przez Durzę, by współdziałął z innymi wodzami i ruszył na Vardenów ukrywających się w Farthen Dûrze. Po drodze urgale niszczyły wiele wsi i osad. Przemarsz obejmował pustynię Hadaracką i kończył się w opuszczonym krasnoludzkim mieście Orthiad. Tam urządziły one bazę o nazwie Ithrö Zhâda (Zagłąda buntowników). Po bitwie, w której Durza został zabity przez Eragona, Garzhvog odzyskał czystość umysłu i wraz z kilkoma setkami pobratymców ze swego szczepu uciekł przed Vardenami.

Przyłączenie się do Vardenów Edytuj

Przed bitwą na Płonących Równinach Garzhvog w imieniu szczepu Bolveg zaproponował Nasuadzie wsparcie. Propozycja została przyjęta, a sam Garzhvog wraz z Khagrą i Otvekiem został wyznaczony do straży przybocznej Eragona i Saphiry. Przed walką Eragon zbadał ich umysły i pozbył się uprzedzeń do rasy urgali.

Gdy Eragon udawał się na wybory króla krasnoludów, z woli Nasuady, Garzhvog towarzyszył Jeźdźcowi przez część drogi do twierdzy Bregan, należącej do klanu Dûrgrimst Ingeitum.

Urgale
Urgal.jpg

Przedstawiciele: Nar GarzhvogKhagraOtvekYarbogTarokGashzSkgahgrezh
Pojęcia: HerndallNamnaKull
Szczepy: Bolveg

Urgal.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki